מכון אהרון

מכון בדיקת רכב בפתח תקווה
מורשה מטעם משרד התחבורה
לכל סוגי כלי הרכב

מכונאות רכב

כיוון פרונט

מוסמך משרד התחבורה

תקנה 309/308
מכון הטכניון

על ארבעה דברים עומד עולמנו:
על המקצוענות, על השירות, על האמינות ועל ההגינות. 

אצלנו במכון אהרון אנו מספקים שירותי בדיקות רכב לפני קניה או לפני טסט, מכון הבדיקה שלנו הוא בין המכונים הבודדים המורשים מטעם משרד התחבורה לבדיקת רכב עם מעבדת רכב לכל סוגי הרכב – בדיקות רכב ממוחשבות לפני קניה, איזון גלגלים, טיפול 10,000, כיווני פרונט, אבחון תקלות לפני הכניסה למוסך, שרות העברת טסט שנתי ומעבדה מוסמכת מטעם הטכניון. כאן תוכלו להיות סמוכים ובטוחים שאתם בידיים טובות ומקצועיות ותקבלו את הטיפול הראוי לאחר אבחון יסודי ומעמיק ובשיטות הטכנולוגיות החדשניות ביותר.

מצאת את הרכב שחלמת עליו, אוהב את העיצוב והצבע, הצמיגים חדשים, הרכב מבריק מבפנים ומבחוץ, זה עדיין לא מספיק, אל תוותר על בדיקת הרכב לפני הקניה.

בעל השתלמות מקצועית בתחום רכב היברידי וחשמלי

רמה 3- מומחה לעבודות טיפול ותחזוקה ברכבי מתח גבוה

 CPR+ Cardio Pulmonry Resuscitation 

אצלנו לא קורעים את הארנק 

המחירים שלנו הוגנים וסבירים בעוד שהשירות והטיפול המקצועי הוא מעל ומעבר. מידי פעם אנו מצ'פרים במבצעים והטבות ללקוחות. סתם, כי אנחנו אוהבים לפנק אתכם. בנוסף בדיקות הרכב שלנו אמינות עם שירות מהלב שהם מתאימות לפני קניה או לפני טסט וכדומה.

המכון מנוהל על ידי אהרון כחלון: קצין רכב ובוחן רכב מוסמך משנת 1990 ובשלהי סיום תואר ראשון במשפטים.

חוות דעת מלקוחות אמיתיים

אצלנו תקבלו מענה אמין, ענייני ומקצועי לכל שאלה או תקלה

במכון אהרון אין אלתורים, קיצורי דרך או שימוש בשיטת 'המצליח'. אנו מאמינים שכלקוחות מגיע לכם את מלוא התמורה לכספכם. המלצות מלקוחות, הבדיקות הקפדניות שאנו עוברים בהצלחה, תעודות ופרסי מצטיין הם רק עדות חלקית לערך האמינות שהוא נר לרגלינו.